i detta nu;

dricker specialgott kaffe bestående av bryggkaffe, snabbkaffe, mellanmjölk och kanelkrydda, och så en nypa sötningsmedelspulver i det. kanske en aningen kemisk smak, men ändå gott i munnen.

esterkatt sitter brevid och tuggar på en jordgubbe.

idag har jag tagit det kolugnt, efter en trevlig kväll/natt igår/idag med K och E och några fler. jämförelsen med julia roberts tog jag absolut som en komplimang och ska spara i minnet till mindre vackra dagar, haha. hur som helst, idag har jag promenerat med lars winnerbäck i öronen (oj, det var längesen) i cirkus en timme, plockat prästkragar, midsommarblomster och gökärtar. mixat blåbärssoppa och mjölk till fluffig milkshake. läst, läst och läst i flera timmar på en filt på gräsmattan på baksidan - john ajvides - Människohamn. är helt inne i och helt uppslukad av den boken, ska in i den världen igen när jag skrivit klart den här texten, och när jag postat ett till inlägg, innehållandes texten på baksidan av boken.

och så; uno teqningé




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0