kamerakrångelbångelköpning

Projekt: Köpa digitalkamera

det var inte ens tänkt att det skulle bli ett helt projekt av det, utan var tänkt att.. ja, helt enkelt att jag ville köpa en kamera och att jag bestämde mig för att göra det, och av en slump samma eftermiddag (igår) hittade mamma en annons om en bra och dessutom billig i siba-katalogen. jag åkte dit, och när jag gick därifrån skulle jag ha en kamera med mig var tanken, inga krångligheter. men nej, då var den ju slut (andra dagen efter att annonsen kom ut! inte okej, tycker jag faktiskt) och plötsligt så förvandlades det till stora projektet.. har kollat runt på flera elektronik-affärers hemsidor, sett efter vad som finns och jämfört och bestämt att om jag inte jobbar imorgon så blir det en bussresa till nacka forum och media markt, och kanske en del andra affärer med elektroniska produkter så som en digitalkamera till mig. please?

-

började på en ny bok för ett tag sedan också, så jag följer traditionen som jag själv skapat, att lägga upp en bild på den här, i kategorin Boktok;



den första  av fyra böcker (olika berättelser, olika årstider, samma poliser). har läst den andra, sommardöden, men inte höstoffer och vårlik, ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0