godmorgon, Onsdag!

vad har jag nu? har jag semester (jag har ju faktiskt jobbat en hel del under hela året, och ska jobba mer i slutet av sommaren) eller har jag sommarlov (jag har ju pluggat under året, och kommer att börja i skola igen i höst) eller har jag bara.. ledigt? jag vet inte vad det räknas som, men ledig är jag i alla fall och denna lediga dag ska jag;

- gå långpromenad med radion i öronen (mobilen är tillbaka och lagad vilket innebär att jag kan ha radiosällskap och lyssna på musik igen!)

- gå förbi den gamla gymnasieskolan igen (ja, jag skrev rätt.. jag som aldrigaldrig skulle tillbaka dit igen. men. nu är det så att igår slog det mig att jag ju har glömt att göra färdigt mitt keramik-huvud, och det är synd faktiskt för jag ville göra klart det, men i alla fall så ska jag förbi skolan och hämta hem det, så får jag göra klart det någon gång i framtiden kanske.

- låna en bok på biblioteket (hade tänkt låna tredje twilight-boken på engelska, men jag har nog ångrat mig. kommer in i den bättre när det är på svenska, så att jag förstår precis allt, för det är en bok man vill komma in i ju..)

- ansöka på csn till hösten.



det här blev en att-göra-lista, mer för skrivandets skull än läsandets, och för att få en liten linje att följa under dagen. fick en väldig lust att gå på något museums-aktigt också.. får se, ska kolla upp, på the internet, vad som finns, så får jag se. kanske inte idag, men en annan dag. vill ju läsa också, börjar komma till upplösningen i Midvinterblod av Mons Kallentoft nu. spännande ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0