Godmorgon allesammans!

vilken strålande dag. solen skiner, det är varmt i luften och med dessa ord låter jag som en pensionär, men det struntar jag i för idag vill jag välkomna solen, välkomna sommaren.

- hej på dig, värme!

sitter ute på baksidan med ester. har ätit frukost, dammsugit huset. ska snart promenera till elektronikaffären siba och införskaffa mig en digitalkamera. woho! har känt mig aningen handikappad sedan min förra mobil (med bra kamera!) gick sönder och jag köpte en ny mobil.. det enda jag tyckte var viktigt var att kameran skulle vara bra, och så lyckas jag ändå köpa en med dålig kamera.. hm :/ i-lands-problem, men ack så jobbigt ändå. så, idag ska jag köpa mig en ny kamera, börja dokumentera och spara ögonblick i vardagen!

förresten, jag har ju inte berättat här på bloggen.. det blir inget blekinge i höst. nej. planen är ändrad. det blir.. öland istället! det känns så overkligt och jag är så ofattbart glad (kanske till och med lycklig?) över det.

nu mina kära vänner, ska jag lämna er och möta dagen. tjohej!





uppdaterat; det blev ingen kamera.. den var slut. på alla affärer..  #@!!*&!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0