Hej, herr Blogg!

Denna vecka har jag varit kattvakt tillsammans med Johanna i hennes systers lägenhet, och under denna tid har vi hunnit se en massa filmer, like it!

Baksmällan - HAHAHA!
Har du hört ryktet om Morgans?
Engelen
- gripande
Grown ups
Avatar
Just another gay movie
Kommissarie Smäck
- lika rolig som Beck är bra!
Hooking up - måssexet har ju blivit en klassiker..
Twilight - Love

Sex and the city 2 - såg jag på imorse, vaknade klockan 6!

Älskar att drunkna i film. Och är förälskad i Edward Cullen. Jag och Johanna delar på honom (tillsammans med tusentals miljontals andra tjejer då.. men dom kan vi bortse ifrån). Idag ska jag läsa färdigt sista boken i Twilight-serien! Så pirrigt spännande att få veta hur allting slutar.. (och jag vet att jag låter som en förälskad tonåring nu, men det är svårt, i princip omöjligt, att låta bli när man läser denna underbara bokserie, och dessutom förstärker känslan genom att se filmerna!)

New moon - ska jag och Johanna titta på i eftermiddag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0