Soffpotatis på nyårsdagen

Vilken konstig dag det här blev.

Gick och la mig klockan sju imorse, efter att ha firat nyår tillsammans med Kelly, Sophie, Emma och Emil och några fler. Kunde däremot inte sova något vidare så två timmar senare placerade jag mig i soffan under en filt. Och där stannade jag. Hela dagen nästan. Var så otroligt trött och när jag låg där insåg jag att idag var den bästa dagen att ha som soffpotatisdag - det är nyårsdagen och det innebär en massa filmer på tv!

Mus i sitt eget hus, som jag minns att pappa hyrde en gång när jag var liten och hade feber och var hemma från skolan, Robotar, en animerad film, Tristan och Isolde, den var sorglig men bra, Min bästa väns bröllop, som jag sett ett par hundra gånger ungefär men den är rolig, dokumentär om Charlie Sheen och så såg jag lite av Surfs up! Många bra filmer, som jag sa ;)

Ätit konstigt har jag gjort också. Avokadosar, nudlar med curry, hemmagjord glass, oliver, inlagda vitlökar, frusna köttbullar.. och nu har jag precis bakat en lingon, russin, nöt-limpa! Kan bli så att jag smakar en liten skiva av den också innan jag går och lägger mig..

Avslutar med de två enda någorlunda tydliga bilderna från nyår, på tunnelbannan;






- hejdå tjugohundratio, hej tjugohundraelva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0