snark

Jag säger det igen -jag tycker det är så kul med drömmar. När man vaknar och man verkligen känner att man alldeles nyss var inne i en helt annan värld.

Inatt tog mitt huvud med mig på en resa till Paris, med släkten. Vi åkte upp i eifelltornet utan att jag visste att det var eifelltornet, det märkte jag på fritt fall på vägen ner. Från toppen fanns det också vattenrutchkanor hela vägen ner, men de var livsfarliga då fötterna kunde åka av om man inte drog in dom. Ett disco med frågesport om väldigt privata frågor, en hund med polkagrishalsband, gröna äpplen och soligt väder fanns också med i drömmen.

Mitt huvud är visst fortfarande på semester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0