Öva på ögon, i akvarell

Min favoritsysselsättning just nu.

 första

 andra

 tredje

 fjärde

Som en liten.. sammanfattning eller sammanställning eller någonting :)

Förresten - mysteriet med den försvunna mobilsladden är löst (inte för att jag tror att någon följer det med spänning, men kan skriva ändå, OM någon trots allt sitter och funderar och tänker så det knakar på vad som hände med Ellinors mobilsladd..). Den hade inte gått upp i rök, nej. Den hade trillat på golvet och hamnat i skarven mellan mattan och ett par svarta byxor, och var typ omöjlig att upptäcka förrän jag skulle sova och lyfte på byxorna.. Sladden var återfunnen. Mysteriet löst.

Idag vaknade jag klockan tolv och var sjukligt trött. Snoozade många gånger, men gick upp tillslut. Trodde att jag skulle till skolan, men inte då. Lektionen var tydligen inställd. Åkte istället bilen med bror och handlade kattmat och lämnade in min arbetstidslapp till Bemanningcentrum. Åkte hem, målade lite, åt lunch och sedan var det jobb på ålderdomshemmet klockan fyra till nio, sedan hem och titta på Bibliotekstjuven och Drottningsoffret på televisionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0