Hej,

här händer det visst ingenting.

Jag har inte skrivit på länge, länge. Har varit hemma, har varit sjuk. Har spelat en massa Alfapet med storebror och proppat i mig resterna av julgodiset. Har målat och tittat och skrattat åt Solsidan, dessa dagar då bloggen stått tom.

Idag har jag varit extremt trött, och jag har jobbat - ingen bra kombination, men det har gått ändå. Kaffet är en räddande ängel i vissa (många) stunder.

Nu ska jag äta en eller två koffeinsugtabletter med lakritssmak (köpte dom i mataffären igår och tydligen ska åtta tabletter ge lika mycket pigghet som sex stycken energidrycker, dock kände jag ingen skillnad efter tre.. men men, jag ger dom en chans till idag) och sedan åka bussen till flemingsberg där jag ska äta kebabmiddag med Helena och Kelly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0