fredagdentjugoåttonde januaritvåtusenelva


Igår kväll kom Natthild på besök. Vi åt pannkakor med sylt och grädde, pratade och lyssnade en hel del och spelade Alfapet. Det var längesen sedan sist och det var trevlans att ses igen. :)

Idag är jag trött, jättetrött. Snoozade i typ en halvtimme och ögonen kändes alldeles grusiga. Men det går väl över under förmiddagen. Nu har jag ätit havregrynsgröt, målat naglarna i hallonrött och om en halvtimme ska jag ta bussen till första gången på akvarellkursen denna termin. Jag vet inte varför, men jag är lite nervös. Blir så ibland. Att jag vill gå, men ändå inte. Jag vill inte vara nervös, jag vill inte tycka att det är jobbigt, jag vill bara gå, utvecklas, känna det. Varför ska jag då tycka att det känns jobbig och läskigt att åka dit, vad ska det vara bra för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0