Från snökaos och skola, till sommarvärme och semester





Hallå där, nu sitter jag i skolan.

Har haft mattelektion och repeterat det som vi räknade innan lovet. Känns inte sådär jätteroligt med prov om två veckor då man glömt det mesta över jullovet. Men, jag hoppas och tror väl också, att eftersom det en gång suttit så borde det inte vara allt för svårt att lära sig igen.. Det behövns nog bara lite repetition och uppfriskning av minnet!

Gissa förresten vad som händer imorgon? Tror inte att jag berättat. Imorgon, då lämnar jag Sverige i en vecka. Tillsammans med mormor, morfar, mamma, pappa, bror, kusin, kusin, kusin, morbror med fru, beger vi oss till sommarvarma Gran Canaria för att fira morfars 70-årsdag. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0