försvunnen sladd

Det här är ju inte klokt.

Jag hittade min mobilkamera-inladdningssladd till datorn, i en påse i mitt rum för typ fem minuter sedan. Blev glad för det, för jag visste inte innan vart den var någonstans. Sekunderna efter fyndet drog jag ut en sladd ur väggen två meter därifrån, gick ner för trappan, hämtade en knäckebrödsbit i köket, hämtade datorn i vardagsrummet, gick in på brors rum och satte igång datorn.. allt detta tog sammanlagt typ en halv minut - men ändå är den där mobilkamera-inladdningssladden spårlöst försvunnen!

Den bara försvann, någonstans på den där jättekorta vägen, och den finns inte någonstans, jag har letat och letat men den är borta! Det är bara så knäppt.. Poff, upp i rök liksom. Jag fattar inte, jag har verkligen letat överallt.



Nu ska jag göra som flickan på teckningen, linda in mig i mitt täcke, och somna. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0