Buenos dias!

(för att hålla lite av den pyttelilla spanskan jag lärde mig på resan vid liv)

Tillbaka till skolan igen. Det känns.. ja, vad ska man säga? Sådär. Inte toppen precis. Inte så att jag har saknat det precis. Inte så att jag inte längtar tillbaka typ sjukt otroligt mycket till Spanien precis. Men här sitter jag i alla fall nu och ska göra klart det sista på mitt projektarbete. Det ska nog gå bra ändå, det tror jag faktiskt, så det är ju bra, att det känns bra med det. Och det bästa med denna dag är att jag får träffa bästa Johannis pannis prutt igen!

Nu fick du ett nytt smeknamn igen ;)


Kommentarer
Postat av: Johannis pannis prutt

haha, aw, jag tycker om mitt nya smeknamn snorsalt :) <3

2011-01-26 @ 12:07:29
URL: http://yoniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0