tid har passerats, tankegångar kasserats



Jag är friskskriven!
Efter två år och fem månader är jag friskskriven från mando (eller symptomfri som de så fint kallade det, haha). Nu ska jag bara dit på några uppföljningsmöten, en gång i månaden de första tre månaderna, och sedan typ en gång om året, och sedan fem år efter det, tror jag.

Det var jag, mamma, pappa, B, och två andra från personalen som var med idag, och vi pratade om hur skillnaden mellan då och nu är - gigantisk! Och saker kring det. Jag fick en fin lila blombukett också, för att jag klarat av det som jag tvivlat och varit så säker på att jag inte skulle klara av, inte ville klara av i allt kaos. Men, konstigt nog, tid förändrar, och idag.. är dagen som aldrig skulle komma, men som kom ändå - friskskrivning av mig- dagen.

Kommentarer
Postat av: hästipanna

Jag är så himla stolt över dig Ellinor, du anar inte!

Hoppas att du förstår hur mycket jag älskar dig Ellinor, det finns inte någon som är lika underbar som du är! Jag kan inte leva utan dig! Du får mig att skratta & le, du får mig att må bra!



Jag tvivlade aldrig på dig, jag visste att du skulle klara det :)

Jag är så himla glad för din skull, du är så stark, starkare än vad du tror!



Du betyder så mycket för mig, min kära vän, glöm aldrig det!

STORT GRATTIS TILL DIG <3<3<3

2011-02-12 @ 20:58:20
URL: http://yoniz.blogg.se/
Postat av: ellinor

<3 <3



johanna hästipanna. du betyder så otroligt jättemycket för mig med. jag skulle kunna kopiera din text och sätta in ditt namn istället för mitt, för du betyder lika mycket för mig.



BAMSEKRAMAR TILL DIG FRÅN MIG!

2011-02-17 @ 09:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0