Hej där

I helgen har jag som sagt varit tillsammans med min käraste vitamin Ida. Vi har gjort egna bajsbananer i smält choklad och druckit frysta hallon. Vi har gjort frysta apelsinklyftor och våfflor med grädde och jordnötter. Vi har sett på Edward scissorhands - så otroligt fin film! Och så har vi sett på systrarna Boyelyn som var typ förr i tidens dokusåpa - otrohet, en sliskig äckel päckel-kung och lögner och halshuggningar.. Vi såg på melodifestivalen och tyckte om bidragen social butterfly och desperados med Pernilla Andersson. Vi har gått på promenader med Wilma och varit en sväng hos farmormor och morfarfar, där vi åt jättegod kardemumma-sockerkaka och såg på gamla fotografier från gran canaria, spelade ett legokrigsspel med kusin Wille och fick en keramikkatt som kära gammelfarmor haft, som såg ut att ha en.. snopp-svans. Ja, det var då inte jag som sa det först! haha ;)



Idag är det plugg som står på schemat. Har ätit lunch tillsammans med Johannis och Anna-Carin och hört historien om hur J gjorde illa foten.. Aj, aj. Och om en stund ska jag på mattelektion och efter den ska jag skriva en argumenterande text på engelska. Tjoho, no.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0