Done,

Puh! Klar med engelskan. Känner mig helt trög i huvudet efter att ha varit inne i engelskt tänk i flera timmar. Jag förstår inte hur jag kan vara så seg på att göra vissa uppgifter, tiden liksom bara rinner iväg och så är klockan jättemycket helt plötsligt.

Tog en paus med pannkakslunch, testade ett nytt pålägg - honung. Det var gott faktiskt. Tittade färdigt på paris hilton-skräckisen samtidigt. Nine lives.

Nu ska jag ut på en promenad, för att rensa huvudet och komma i någon slags balans. Lägger in en bild här från i helgen, då jag vitamin, morbror, lotta och wilma var ute och promenerade i vårsolen.




Imorgon klockan 9 är det friskskrivning från mando. Det är stort faktiskt. Det är en dag som jag många många gånger tvivlat på starkt skulle bli verklig. Men imorgon, då blir den det. Tänk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0