det där med drömmar

natt drömde jag att jag var på studiebesök, på en folkhögskola. de målade och kladdde med massa färg och verkade ha sjukt roligt.

igår natt drömde jag att jag fått i mig något som antagligen inte var det hälsosammaste att få i sig. jag var alldeles hög och ville inte vara kvar på land, ville ut och simma, på det djupaste vattnet. det lyckades jag aldrig med för jag blev stoppad och uppdragen på land igen, och mitt i allt tumult (första gången jag använder det ordet, tror jag) ringde mitt larm, så jag vaknade.

i förrgår natt drömde jag att charlie från 2 and 1/2 men var hemma hos mig. jag trodde han hällde upp vatten i glaset, men det visade sig vara ren sprit. och mitt i allt virrvarr (första gången jag använder det ordet med, tror jag) kom mamma hem i drömmen, och då.. ringer larmet, så jag vaknar!

konstiga drömmar jag drömmer. men det är kul att komma ihåg när man vaknar ändå, de kan kännas så väldigt verkliga ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0