allt och ingenting, i en enda röra, nu ska du få höra




godkväll och godnatt, nu borde jag sova egentligen.

jobbade till halv tio ikväll och imorgon börjar jag sju, gäsp.

har typ varit godisberoende idag. eller inte beroende då, men jag har ätit sjukt mycket. godisråtta kan man ju kalla det istället, jag har haft ett godisbeteende.

melody club gick ju inte vidare i melodifestivalen heller.. tråk, tråk, tråk!

jag och mamma gick en promenad idag också, över isen vid drevviken.det var fint och vi såg många många hål i isen för pimpelfiske.

har druckit kaffe tillsammans med ester (eller hon drack inte kaffe, hon drack en gammal (eller inte gammal men, oaktuell) näringsdryck ur min gamlla dockporslinsservis) hon är så söt!

godnatt, katt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0