Hej blogg! Nu är jag här igen.

uppdaterat; http://mellinore.blogg.se

inget måste (såklart ju) att läsa, ingen speciell plan med inlägg och så vidare, det bara får bli som det blir, och om någon vill kika in, så finns sidan där.

hej.
Blir lite smått trött på mig själv, att jag byter och flyttar fram och tillbaka ständigt. Från blogg till blogg, från hemsida till hemsida och tillbaka igen. Men. Nu är jag i alla fall här, på denna blogg, igen. Hej.

Kom på att jag kan ju ha båda. Eftersom jag trivs bäst med att skriva mer spontant och lägga upp bilder här, så kan jag ha denna sida till just det. Och ha min andra sida www.ellinoredfors.weebly.com som en portfolio, typ. En sida som inte uppdateras allför ofta, men med en sammanfattad samling av mina små skapelser i form av teckningar, målningar och andra konstiga former. Det blir nog bra, tror jag (det enda jag inte är fullt så nöjd med är namnet på denna blogg, men det är ju så det kan och kanske ska vara ibland.. att något skaver lite i kanten, för att känslan av full perfektion är tråkig, trist.. det sägs så ibland, och håller med i flera fall, och därför kan detta namn få vara ett sådant fall).

Bla, bla, bla.. ordbajsning.

Avslutar detta inlägg med en snabbuppdatering om dagen; har ritat av ett rum med skuggor, ritat trappor, ritat lite mer (vi har teckning på shemat denna veckan). Promenerat och pratat i telefon med bror, som fick höra på hönorna genom luren, haft föreläsning om ett så kallat centralperspektiv (vilket verkar vara en enda stor svår vetenskap, men.. kanske`kunde vara lite intressant ändå, det lilla jag förstod. Kan låtsas det i alla fall, eller något).

Nu är det fika sen kommer Röda Korset för att hämta kassan från i helgen, och loppismöblerna som inte blev sålda på Vi Hjälper Varandra- dagen!

Hej, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0