hej och hå, here vi gå

Kan egentligen verkligen inte förstå, att i övermorgons övermorgon, denna tiden, så är jag på Ölandet, har haft upprop och en ny epok (haha, lite historiskt sådär) i mitt liv, som är helt oskriven, som är helt omöjlig att förutse, har tagit sin början.. Hjälp, när jag tänker på det, Hjälp. Men inte hjälp som i negativt, utan bara.. Hjälp, vad sjukt läskigt roligt oförutsägbart otroligt läskigt nödvändigt waaaaah-hjääääälp!

Typ så, menar jag.

De återstående dagarna här hemma;

Ikväll; Utgång med Sophie och Emmis, wohoo!
Imorgon; Jobb på ålderdomshemmet på eftermiddagen. Sedan Adjöken.
Måndag; Bergianska trädgården med Mor och Mormor.
Tisdag; PACKAPACKAPACKA! Middag på resturang med min kära familj.
Onsdag; Åka tåg, tåg, buss, buss tidigt på morgonen.. Mot Öland!



Hjälp, igen, i positiv bemärkelse.



En teckning, min version av mammas och pappas bröloppsfoto, med storebror som liten, i mitten. För att jag fått som vana att lägga ut samma bilder i bloggen som på Ansiktsboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0