städning, sortering, lyssning och jobb, men inte jobbigt

godkväll.

vaknade vid halv elvatiden idag. åt frukost, såg på sjunde himlen och funderade på vad denna dag skulle fyllas ut med. bestämde mig för att plugg skulle passa bra plus städning av rummet. det har blivit rätt så.. överstökigt (finns det ett sådant ord? nej, jag tror inte det, men nu existerar det i alla fall, här, i denna mening). brukar i vanliga fall inte bry mig särskilt mycket om det ligger små högar på golvet, bara jag själv vet vad som ligger i dessa högar.. men nu kände jag bara för att få det, genomstädat. ja (:

så mycket städning blev det dock inte. lyssnade och såg på filmer om bipolär typ 2 till mitt projektarbete. hade tänkt göra det samtidigt som jag sorterade bland saker och ting, men programmen var för intressanta, så kunde inte koncentrara mig på något annat samtidigt. så kan det gå. ja (:

och så ringde de från jobbet vid tvåtiden och frågade och jag kunde jobba klockan tre.. och ja, det kunde jag! så städningen blev det inte mycket av, men plugg och jobb har hunnits med och idag har varit en bra dag, har känts så, har trivts, har sett, fint. ja (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0