mjauuu

KATT  -kanske inte färdig än, men ändå.

i större format nu än vad den var i föregående inlägg, lyckades på något sätt gå runt problemet, men det är ännu inte löst för min dator är fortfarande knäpp i huvudet eller knäpp i hårddisken eller vad ska man kalla det när det är en dum dator det handlar om?



gah, vad jag låter negativ. jag är trött. jag borde sova snart. men först. ska jag berätta. vad jag gjort idag. lite fort.

arbetat på ålderdomshemmet. åkt en sväng till skolan. stekt blodpudding. ritat av ester. tittat på i anneli. blivit trött. och i den sista punkten, där befinner jag mig nu. så jag ska gå och sova snart. är egentligen inte sov-trött, utan mer.. vad ska man kalla det? trött-på-tänka-trött, eller trött-på-att-vara-vaken-trött? äsch, något sådant i alla fall, någon sådan trötthet känner jag så jag antar att det då är lika bra att sova.

godnatt!

hoppas att jag drömmer någon rolig eller vacker eller magisk dröm inatt,
som jag minns imorgon bitti när jag vaknar..

Kommentarer
Postat av: kajsa

har du målat den? :D galet snygg!

2010-10-26 @ 21:44:29
URL: http://kkajsaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0