kristian anttilas låt -oceaner

jag simmar i oceaner av svart.

så trodde jag att ha sjöng. lyssnade idag när jag var påväg till jobbet - jag simmar i oceaner av svart - och så massa musik av instrument efter det. jag simmar i oceaner av svart, sjöng jag med, och tog några simtag i luften. låtasades. att jag simmade. var en del. av hans ord. som sjöng. av instrumenten. som spelade. oceaner. i svart.

(men. nu så visade det sig ju att när jag sökte på texten gick den inte alls så, ordet simma finns inte med. men. ändå. det fanns med på min väg till jobbet idag. och jag simmade, tillsammans med, ordet, som jag troddde fanns, och som fanns, just då, existerade, i det, i den, svarta oceanen.

jag gillade den meningen, som fanns men ändå inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0