kanske finns du där en dag, i den dröm där jag vill vara

hej och godmorgon.

en plan. för denna dag. planerar just nu, just i skrivandets stund, för. just i detta ögonblick har jag ingen plan. så. let´s start!

äta mellanmål - youghurt med müsli
åka buss till handen för att köpa eyeliner
skolan och engelskalektion

hmm. vad ska jag plugga idag?

börja läsa engelskaboken - go ask alice.
titta igenom projektarbetet och fixa med informationen jag har fått fram.

ikväll ska jag få en klarhet över folkhögskolor också, se efter om det är någon med arbetsprover som verkar intressant, och vad dessa arbetsprover ska bestå av i så fall. har ju kommit av mig med hela den där biten, får ta tag i det igen (inte mycket egentligen att ta tag i ju, bara få en klarhet, det är vad jag kan göra nu, så - gör!)

och så till sist ska jag göra mitt collage-för-dagen i min lilla en veckas collage-serie. färger och känslor och bilder bland annat, som illustrerar just denna dag, som ännu är oskriven (även om den är planerad).

haha. ja. då är det bara börja då!

hoppas att de ringer från jobbet också - vilket innebär att alla dessa planer går i stöpet, men. det gör inget! då får de tas tag i imorgon och på fredag istället. men. så länge de inte ringer, då är det denna plan som ska följas under dagen.

hejdå och god fortsatt dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0