anonymous

god torsdag.

dagens schema

- ett slags möte på morgonen
- matematiklektion -
kanske få reda på resultatet från provet måndagens prov!
- keramiklektion - fortsätta med skålen, och förhoppningsvis är min gröna mugg med gristryne bränd och klar.

japp. japp.



och nu ska jag läsa ur engelska-boken go ask alice. har läst den på svenska innan för länge sedan, minns att jag tyckte den var bra, så den ska nog gå ganska så lätt att läsa igenom. handlar om alice. som börjar knarka. och fastnar i det och sjunker allt djupare ner. och ja. vill du veta fortsättningen, får du läsa själv (;

Kommentarer
Postat av: sofia

åh, den har jag läst! sjukt bra bok :)

2010-10-24 @ 11:42:50
URL: http://sofiialuchiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0