tudiluu

snart blir det utgång för att fira sophies nittonårsdag! tjohowoho.

hänger på facebook så länge. facebook. ansiktsbok. någon som tänkt på att det blir det, om man översätter? ansiktsbok. fotobok. ja. det stämmer ju. foton. det är vad som finns på facebook! och så kan man prata också. skriva. som i en bok.

okej, nu svamlar jag. och vet du vad blogg? du känns väldigt.. öde. jag upptäckte facebook, på riktigt typ, för några veckor sedan. och vet du vad blogg? där är det mycket mer människor, än här. där.. är det inte så öde, som här (även om jag ibland, ibland kan tycka om det öde, det ensamma, men - inte i överflöd! då tycker jag inte om det).

haha. jag vet. jag låter knäpp knäppare knäppast nu. men. det struuuuntar jag i.

utgång blir det snart och det ska bli kul (peppar peppar, höhö)

hela den här veckan har varit bra. jag har sovit hos bästaste bästa johanna. vi har kattvaktat och haft fimmarathon utdraget över hela veckan, ätit mat, sjungit med till håkan och westlife, tittat på bonde söker fru och en hel del annat, vaknat tidigt, gått i slask, skrattat, och.. varit sambor, helt enkelt, haha (:

kram banan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0