nattliga drömmar

undrar, vad jag kommer att drömma om inatt? undrar till vilken overklig verklighet, drömmarna kommer att ta mig till inatt?

har börjat minnas mina drömmar, och har börjat drömma så konstigt.. inatt drömde jag att jag och en kompis (som inte var samma kompis hela tiden, men ändå samma) var kattvakt åt en annan kompis katt.. och katten fick en glasbit i foten och vi förstod inte riktigt, eller orkade inte förstå, allvaret i situationen.. utan sköt liksom upp på veterinärbesök och telefonsamtal dit, och detta i sin tur fick en hel del konsekvenser, bland annat dåligt samvete..

tror att denna dröm kan bero lite på att jag för nästan första gången i mitt liv har ett jobb, och känner ett helt annat ansvar än vad jag nog gjort någon gång tidigare. kanske kan bero på det!

och så har jag drömt.. nej, jag kan faktiskt inte sitta här och skriva om mina konstiga drömmar, för jag menar verkligen att dom är sjukt konstiga, så.. roligare än såhär blev inte det här inlägget. förresten ska jag gå och försöka sova nu.. och se vart drömmarna tar mig inatt!

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0