mässa.

var på sacomässan idag. studiemässa. massa olika högskolor, folkhögskolor, universitet och andra göra-efter-gymnasiet-ting var där. blev helt förvirrad när jag kom in. vart skulle jag börja? vart fanns det ag letade efter? irrade runt en stund, bestämde mig sedan för att gå igenom hela mässan, se efter vad som fanns för något.

fastnade för en skola. en serie och bildberättar-linje. den lät så otroligt rolig när hon berättade om den! kände där och då att - detta är rätt. illustrera, lära sig att komponera text och bild och så photoshopkunskap också. gick in och tittade på hemsidan när jag kom hem, och den är helt klart ett alternativ!

finns så mycket bara, så svårt att välja, så svårt att veta.

men ett val måste göras och ett val ska göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0