kladdiga kakemuffins

bakat!

ville baka någonting som gjorde att jag slapp gå iväg och handla, följa något recept där det redan fanns alla ingredienser hemma. hittade ett kladdkakemuffinsrecept. ja, det kan jag baka! när jag ska börja upptäcker jag att vi inte har några ägg hemma.. oh no. ett annat recept då? leta! hitta! chokolate chip cookies. ja, det kan jag baka! när jag ska börja, upptäcker jag att jag missat att se en ingrediens.. ägg, ja. så. vad göra?

ville ju baka, så skyndade iväg till affären, inhandlade ett paket ägg, hem igen och baka kladdiga chokladkakemuffins!

riktigt kladdiga och riktigt goda blev dom. delade på en med mamma, och faktiskt så.. blev dom precis så som jag ville ha dom. gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0