.

samma gamla vanliga. samma samma samma. jag har hört det tusen gånget, jag VET. jag vet. jag vet. jag vet. i teorin. i tanken. jag vet sanning, jag är inte helt dum i huvudet. det är det där sista nu (det har varit det där sista länge ju) och det är att verkligen vilja. det kan vara svårt, att ändra på en vilja, att känna att man vill när man inte vill helt och fullt ut, men det är ju det där. att ändra tankar. att ändra viljor. att vara envis. och envis. det är jag. om jag bara vet vad jag vill, och vill på riktigt, då är jag envis. så det är de där två, som ska paras ihop. vilja och envishet. och så den där tron.. den där tron, på sig själv, möjligheter och oändlig förändring. den är viktig. den är riktigt, viktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0