ekvationer, funktioner, triljoner



oj, oj, oj.

nu börjar jag förstå varför alla säger att matte B är så himla svårt. just för att det är svårt! i alla fall nu, när man börjar komma in en bit i kursen, då blev det plötsligt himla svårt och obegripligt och komplicerat alltihop.. jag som tyckte att det var kul för en stund, att räkna matte och lösa uppgifter. trodde att jag tyckte det i alla fall, att jag kanske hade ett litet mattesnille i min hjärna trots allt (tro och hoppas kan man ju alltid göra), men det där lilla mattesnillet, om det nu någonsin funnits, det verkar ha tagit en paus eller rymt nu.. för plötsligt blev alla X och Y bara just X och Y, utan några som helst samband, i alla fall inte synligt, för min hjärna..

.. snille, kom tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0