dagens händelser.

känner att min blogg behöver fyllas med bilder - den ser så trist ut, och ibland talar bilder bättre än ord, och dessutom kan de piffa upp verkligheten en hel del.

sitter här och dröjer ut på tiden en aning. varför det? nja, jag vet inte riktigt.. bara, kände för att skriva. och då hamnade jag här, såklart (tomma ord tomma ord tomma ord, jag har blivit bäst på sådana).

konkret nu. idag vaknade jag upp hos johanna och var väldigt seg på att komma upp ur sängen.. inte så van vid att stiga upp klockan halv sju på morgonen. åkte buss, åkte hem, åt äggmacka till frukost, damsög huset och skakade mattor. åkte buss, åkte till skolan, hade utvecklinssamtal och en fråga kring mitt projektarbete uppstod - vilken form av bipolär sjukdom är den svåraste, typ 1 eller typ 2? jag och min lärare trodde olika, men ingen kunde vara hundra procent säker.. måste kollas upp! åt lunch med johanna och annacarin och sedan var det mattelektion med formel z och y och faktiskt så var det skönt att aktivera hjärnan med hjälp av mattetal. efter matten hamnade jag här, vid datorn.

ska åka in till staden snart, se om min mobil hittat till polisens hittegods, håller en tumme för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0