Upprabbling

Godnatt, igen. Jag har inte gått och lagt mig ännu.

Har sett på en film som gick på tv, handlade om ett kärlekspar, där pappan till kvinnan var en slags maffiaboss, och mannen som spelades av Hugh Grant, blev indragen i den där maffiacirkusen och han skulle låtsas bli skjuten, men allting gick fel så låtsasblodet sprutade på bröllopet utan att någon ens skjutit.. och ja, den var kul!

Har målat en katt också. Som svävar, sitter fast med klorna i marken som ballongsnören, eller något.

Och så har jag druckit glögg, ätit leverpastejssmörgåsar, varit inne på ansiktsboken och druckit saffranste.

Tidigare idag har jag jobbat med gamlingarna, sett på kungabröloppet, spelat återvinningsspel på mr mobilert, dammsugit, läst om hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, låtit julöl och vin ta min systembolaget-oskuld, ringt om finlandsfärjan den tjugonionde december (kuuuligt) och så har jag.. avslutat dagen med att rabbla upp allting som jag gjort under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0