Fru Figurik Keramik



Här är hon (eller han eller den), min skulptur som jag gjort på keramiken. Från början en lerklump, men efter en del knådning, en del formning, en del bränning, en del målning och en del glasyrering så blev lerklumpen tillslut en Fru Figurik Keramik.

(vet att fotokvalitén inte är något vidare, men verkar som att det inte finns någon närbilds-inställning på min mobil)

Förövrigt idag - Bror kommer inte hem från sin resa idag heller. Det är fortfarande flygkaos och jag hörde dessutom på radion att det är som allra värst i England, just där han befinner sig, inte toppen precis.

I eftermiddag och kväll ska jag jobba, de ringde idag och det passade bra. Så vi hörs väl när jag kommer hem igen, eller imorgon!



(uppdaterat; jag döpte om henne, från Miss till Fru)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0