Klappat och klart!

Sådär, ja. Nu är alla julklappar inhandlade. Var iväg en sista sväng idag, först i ett litet köpcentrum för jag tänkte att om jag går in i varje affär, och verkligen LETAR, då måste jag ju helt klart hitta någonting som är värt att köpa som julklapp. Men icke. Jag gick igenom hela köpcentrumet, tittade igenom varje hylla noggrant noggrant, men inte då. Inte en endaste grej som kunde passa. Bara ett julhjärta på rea som jag tyckte var fint och köpte till mig själv, men det var ju inte själva planen..

Det var bra att åka vidare, till nästa centrum, ett större sådant. Och väl där hittade jag faktiskt många tänkvärda alternativ, till och med så att det blev svårt att välja vad som skulle få bli en julklapp.. Men tillslut bestämde jag mig i alla fall, och därmed var alltså julhandlingen för i år avklarad!

Ska bara slå in alla klapparna nu, och för ovanlighetens skull sätta rim på några av dom, för att det ploppade upp en hel massa rim i huvudet, så jag tyckte att det kunde vara lite skoj att ha med. :)

.. dagens teckning, eller något;



- Kloande katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0