hej där, mitt i natten

egentligen har jag inget särskilt att skriva. eller egentligen kanske jag har mycket att skriva om, men ingenting som jag skriver om nu ändå.

jag kan inte sova. har i och för sig inte försökt heller. men jag känner mig så.. otrött. så osömnig. inte pigg heller, men jag är bara inte sovtrött. och jag kände väl ett behov av att skriva det här på bloggen, eftersom jag gör det, eller något.

ikväll och i början av inatt har jag och mam bakat julgodis i form av knäck och choklad-polkagris-godisar, som blev goda båda två.

tittade runt på bloggar också. läste och fastnade för en som jag läste inlägg efter inlägg i.. och plötsligt slog det mig, att den här bloggen har ju svaren på en frågeställning i mitt projektarbete! bra där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0