dagens dagbok



Idag har jag konstaterat att jag är ungefär den sämsta i världen på att prata engelska, speciellt redovisa texter på engelska och få det att låta någorlunda förståeligt. Haka upp mig, prata några ord på svenska, skratta lite däremellan och så långa pauser. Tummen upp för mig (nej nej). Men faktiskt så.. så går man ju i skolan för att lära sig, inte sant?

Har jobbat i flera timmar också, och räknat till 118 julstjärnor i fönstren på i husen på vägen hem. Hörde på nyheterna förresten att The Ark ska splittras. Trodde nästan att dom redan gjort det, känns som dom funnits så jättelänge. Blev därför inte speciellt förvånad, och som Ola Salo sa, att musiken finns ju kvar, lever vidare. Det känns så med dom, tycker jag, att deras musik är tidlös och evig på något sätt.

Imorgon är det tandläkarbesök klockan kvart över åtta. Tjoho, väckning tidigt. Godmorgon i förskott.

Godnatt nu!

(vet du vad, förresten.. jag längtar litegrann tills jag köpt ny mobil. inte för att jag vantrivs med den som jag har nu, tycker faktiskt om möjligheten att kunna spela snake, och tycker om min finfina gammeldags rinsignal i we wish you a merry christmas-melodi.. men jag saknar att kunna ta bilder. det saknar jag, faktiskt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0