Hejdå, fettisdag

Snart är dagen slut och denna dag har innehållit..

En semla utan smak (eller, egentligen hade semlan smak och den var säkert jättegod, men jag är förskyld.. och jag kände inte minsta lilla grädd, mandelmassa eller-bullsmak.. trissst. men konsistensen var i alla fall mjuk, väldigt mjuk, och det var så gulligt när de gjorde iordning semlorna - man fick välja stor eller liten, mandelmassa blandat med bullinnehållet eller inte, mycket eller lite grädde och florsocker, hjärtformat eller blomformat eller runt eller trekantigt lock.. :)

Jakt på semlan - gick till fem cafeér innan, men semlorna var slut på alla, på självaste semmeldagen..

Prat med B och kaffe

Promenad över skanstullbron med Mor

Målat färdigt ansiktet inspirerat av en Gustav Klimt-målning, som jag började med imorse
 (och jag blev faktiskt, om jag får säga det själv.. väldigt nöjd)

Ikväll återstår bara (okej, jag erkänner, jag tittar på det programmet, har aldrig gjort förut, men denna säsong, jaa, jag tittar..) big brother om en halvtimme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0